اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۸۱۴۴۹
برانکو به سروش اجازه‌ بازیسازی نمی‌دهد
آن محرومیت لعنتی اگر نبود، برانکو حالا به جای فکر کردن به مهار سروش رفیعی او را در بهترین پست تیمش به میدان می‌فرستاد.
۱۰:۲۰ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۷
وانانیوز|

آن محرومیت لعنتی اگر نبود، برانکو حالا به جای فکر کردن به مهار سروش رفیعی او را در بهترین پست تیمش به میدان می‌فرستاد. حالا اما در شرایطی متفاوت باید بازیکنانش را برای مقابله با ستاره‌ای که به لطف گاف مدیران باشگاه مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرد، آماده کند.
کادر فنی پرسپولیس نه فقط تیم خودش در بازی اول، بلکه فولاد را هم جزء به جزء آنالیز کرده و برنامه‌های ویژه‌ای برای مهار سروش رفیعی در نظر گرفته تا به این بازیکن که نیم‌فصل دوم قرار است شاگرد خودش باشد، اجازه بازیسازی ندهد.
 از قرار معلوم این کمال کامیابی‌نیا است که در بازی با فولاد وظیفه مهار رفیعی را بر عهده خواهد گرفت و قرار است فرصت بازیسازی را از او بگیرد.
 سروش-پرسپولیس البته تنها یک فصل از تقابل‌های بازیکنان مشترک پرسپولیس و فولاد است که تمامی ندارد انگار. اگر یادتان باشد در بازی رفت لیگ شانزدهم هم ساسان انصاری ستاره سابق تیم خوزستانی‌ با پیراهن پرسپولیس در زمین حاضر بود که در نیم‌فصل دوم، دوباره پیراهن فولاد را پوشید.
حالا هم نوبت سروش است که بعد از یک ماه و نیم تمرین با پرسپولیس، پیراهن فولاد را بپوشد و مقابل این تیم بایستد. اتفاقی که برانکو به آن فکر هم نمی‌کرد و تصورش این بود که باشگاه در توافق با باشگاه خوزستانی گنجانده که سروش رفیعی مقابل پرسپولیس بازی نکند و اتفاقا به خاطر این موضوع دلخور هم شده بود.
 حالا اما فارغ از این دلخوری و آنچه باعثش شده بود، تیمش را در حالی برای بازی با فولاد آماده می‌کند که می‌داند مهار سروش یکی از راه‌های شکست دادن اهوازی‌ها است اما آیا کمال از عهده این مسوولیت برمی‌آید؟

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین